zondag 15 februari 2015

Series #7 Weekly pictures

Hoi! Zoals beloofd (ik kom een keer mijn belofte na, wow! ;p) ga ik vandaag de serie 'weekly pictures' uitproberen. Deze week heb ik een aantal foto's gemaakt en die ga ik vandaag met jullie delen! :) Het zijn er niet heel veel, maar toch wel wat. Hope you like it! Liefs, Femke




Op maandag had de trein heel lang vertraging (is ook te zien aan Wouters gezicht haha ;p), daarom maar even een selfie (en een voetfoto, haha) maken :).

Outfit van dinsdag, heel anders dan wat ik meestal aanheb, wel spannend dus, haha. ;$

Woensdag toen ik terug naar huis fietste (van het huiswerkhuis) zag ik deze zonsondergang, wel even een foto van maken natuurlijk! ;)



Donderdag waren mijn ouders niet thuis en daarom ging ik met Julia (een vriendin) eerst naar haar oppas en toen op de fiets naar het zwembad omdat zij aquafun doet.


Vrijdag ging ik met vrienden naar een schoolfeest en daarna logeerde ik bij Kim (een vriendin). Het was heel leuk, maar gisteren was ik wel moe (we zijn iets te laat gaan slapen, haha ;$).


Gisteren voor valentijnsdag kreeg ik twee hele lieve kaartjes en een cadeautje van Julia (die ik helaas niet op de foto heb), superleuk!

Wat hebben jullie afgelopen week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten