dinsdag 2 december 2014

Ik was jarig! + cadeautjes

Heeii! Long time ago.... Ja, ik denk dat ik wel iets uit te leggen heb. Okee, ik heb het druk en aangezien ik me al moest haasten om de blogs voor HvB af te krijgen vond ik dat voor nu even belangrijker. Ik ga vanaf vandaag denk ik weer een weekje photobloggen, morgen rond 15:00 komt dan waarschijnlijk dus de eerste photoblog online. Ik heb dit al eens eerder gedaan en ik vond dat ik jullie dat wel verschuldigd was ;). Maar jaa, na dat gezegd te hebben: Ik was vrijdag jarig! En vandaag ga ik dus een paar cadeaus laten zien die ik heb gekregen. Niet heel veel, gewoon die ik het aller-aller-allerleukste vond! ;) Dus lees snel verder voor de cadeautjes! :)



Ten eerste, dit boek. Hier was ik echt heeeel erg blij mee! Het is een boek met allemaal dingen erin van papier die je kan maken en met inspiratie enzo. Deze vlaggetjes kan je bijvoorbeeld ook maken :).

Dit mobielhoesje, ik weet dat heel veel mensen 'm hebben, maar ik vind 'm gewoon heel erg leuk. Enne... Ik hou nou eenmaal van mobielhoesjes.... ;)

Ik heb best wel veel washitape gekregen, superleuk natuurlijk. Vooral die met envelopjes erop en die met rood, wit en blauw. Persoonlijk vind ik ze allemaal heel leuk, maar die vind ik dus het allerleukste :).

Deze rugtas vind ik ook echt superleuk! Ik heb deze zelf uitgekozen omdat ik nog een rugtas nodig had / wilde voor vrije tijd of uitjes ofzo.

dit boek heb ik gekregen, ik heb 'm in 2 dagen al uitgelezen en ik vond het een geweldig boek! :D Wel met een heel onverwachts einde (wat ik eigenlijk niet zo leuk vond), maar wel heel leuk! 

Ik heb van mijn ouders Amerikaans snoep gekregen en dit vind ik echt heeeel erg leuk! Ik wilde dit al een tijdje en nu heb ik het ein-de-lijk! ;)

Deze camera heb ik gekregen van mijn vader, we hadden 'm al, maar nu is 'ie van mij! ;D

Ik ben heel blij met alles wat ik heb gekregen en ik ga alles ook zeker gebruiken. Ik heb nog heeeel veel meer leuke dingen gekregen, maar ik denk dat het gaat vervelen als ik alles ga laten zien ;). Morgenmiddag komt dus de eerste photoblog als het goed is, het kan denk ik ook wat later komen :$. Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten