woensdag 3 december 2014

photoblog #1 | 2 december

Hoi! Vandaag zoals beloofd de eerste photoblog, het heeft wel wat langer geduurd omdat ik de foto's van mijn camera nog op mijn laptop moest krijgen ;$. Maar ja, hier is 'ie tenminste! Lees snel verder voor mijn dag! Liefs, Femke


Op schoooooool, met muziek moesten we een foto maken voor ons logo en toen maakten we meteen ook even een random foto ;p. De andere foto was heeeel stiekem (; onder Engels ;p.

Aangezien we een tussenuur hadden; hele tussenuur op school zitten, alvast wat huiswerk doen en selfies maken ;p.

Naar huis met de trein^^

Huiswerk maken.... Maar wel met muziek in en met nerds! ;)

Soms als ik klaar ben met huiswerk vind ik  het leuk om wat dingen uit te proberen met make-up. Zo ook dit ;p. 

's avonds ging ik in bad met een gezichtsmasker en wat andere leuke dingetjes (^^) die ik heb gekregen voor mijn verjaardag :D. 

En mijn pyjama aan ;p

Daarna ging ik slapen dus dat was het :). Morgen weer een nieuwe dus! -xxx- Femke

1 opmerking:

  1. Oh wauw die look, zo mooi! Die kleur lipstick staat je echt heel goed liefje ❤

    BeantwoordenVerwijderen