woensdag 7 januari 2015

Giveaway #1

Hoi! Deze week was mijn opdracht uit mijn 'Mission jar' om een winactie te organiseren. Dus dat heb ik dan maar gedaan :). Lees snel verder hoe je mee kan doen en wat je kan winnen! :) X Femke


Dit zijn een aantal van de dingen. Niet alles want ik heb nog wat andere kleine dingen en ik heb wat besteld wat ik dus nog niet hebt, maar ik er wel bij ga doen :). 
Het zijn niet heel veel dingen, maar ik denk dat het wel de moeite waard is om mee te doen ;). Er zitten dus ook nog wat samples bij van onder andere Payot, L'oreal Paris en Lancome. 

Hoe kan je meedoen?
1. Volg mij op Bloglovin'.
2. Like deze post op Bloglovin'
3. Reageer op deze post met waarom je mee wil doen en zet je mailadres ook in de reactie.

Je kan meedoen t/m 31 januari en ergens in februari zal ik de uitslag bekend maken. Succes! x

5 opmerkingen:

  1. Aaaaaah super tof!!! Ik doe meeeee of course haha. Ik doe mee omdat ik je blog al best wel lang volg en dit een hele toffe winactie is en dit is ook de eerste reactie maar jiij bent echt leuk! Ik lees echt al je blogs haha. Zin in 17e! X ohja mailadres is vos1999@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat leuk! Doe graag mee en waarom? Omdat het gewoon een superleuke winactie is en omdat je blog gewoon geweldig is haha :) meidenblogs@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heei super leuk, ik doe mee omdat ik je blog al best lang volg en hem te gek vind. Ik doe elke dag een blog rondje en dan kijk ik altijd ook op die van jou. Echt super leuk dat je een winactie doet.

    Liefs Madelon (madelonwoudsma@gmail.com
    justcrazygirlx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe natuurlijk mee! Ik ben dol op Hema producten en je blog volg ik natuurlijk al een poosje én we zijn mede HVB bloggers, haha! Je hebt mijn telefoonnumer... en anders staat op mijn blog een mailadres.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk doe ik mee! En waarom? Omdat het natuurlijk leuk is en omdat ik je blog ook super leuk vind! Ik vond het super om met jou een swap te doen en ik hoop dat we ooit nog een keer een blogpost voor elkaar schrijven! Je hebt m'n nummer maar anders: besomeonesunshine@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen