donderdag 8 januari 2015

Shoplog | Ooh la la

Hey! Een paar dagen geleden schreef ik een artikel over Ooh la la, weten jullie nog? En ja, ik heb me niet kunnen inhouden (:$) en heb ook bijna meteen wat besteld. Helemaal niet duur en ook nog eens heel erg leuk, wat wil je nog meer? Maar ja, lees snel verder voor wat ik heb besteld! :) X Femke



Dit is dus alles wat ik heb besteld. Niet heel veel, maar ik vind alles wel heel erg leuk.

Ten eerste: deze ge-wel-di-ge ring! Ik vind 'm zooooo mooi! Deze kostte €2,50 en ik ben er echt superblij mee! Dat is helemaal niet duur en voor zo'n mooie ring!

Dan heb ik nog dit superleuke kettinkje met een puzzelstukje eraan. Zo'n soort kettinkje zie je bijna nooit en hij is best wel minimalistisch wat ook wel heel leuk is, want soms is een statement ketting toch wat te opvallend en dan is zo'n kettinkje je heel leuk! En deze kostte €2,95.

 Tot slot heb ik nog dit leuke kettinkje met het 'infinity'-teken eraan. Ook deze is weer heel minimalistisch en dat vind ik ook wel leuk. Dat 'ie zwart is, is wel fijn omdat ik niet echt veel zwarte sieraden heb en soms staat zwart ergens toch wat leuker bij. Deze kostte €1,50. Ohjaah, en nog een verrassing! ;) Je kan de 'infinity'-ketting namelijk ook winnen met de winactie! :) 

Welke vinden jullie het leukst?

PS: Ik heb de foto's 's avonds gemaakt dus ze zijn denk ik van niet supergoede kwaliteit, maar ok. :$

2 opmerkingen: