zondag 4 januari 2015

Mini sholplog :)

Hee! Gisteren ben ik even de stad in geweest en ik heb een paar hele leuke dingen gekocht, dus daar vandaag een shoplog van! :) Lees snel verder voor wat ik heb gekocht! -xxx- Femke



Okee, sorry voor mijn rare sokken, maar die droeg ik dus voor de outfit van gisteren, haha.
Deze broek dus :). Het is niet een hele strakke broek en dat vind ik ook wel fijn, want ik heb ook al best veel skinny's. Ik vind deze echt heel leuk ook met de lichtere plekken :). Deze kostte €69,95 bij Salsa.

Bij de Etos heb ik nog even een pak wattenschijfjes gekocht voor €0,71.

Bij de kassa van de Etos lag een bak met Labello's 2e gratis dus daar heb ik er twee van gekocht. De roze kostte €2,39 en de blauwe kostte €2,09, maar die hoefde ik dus niet te betalen ;).

Hier ben ik zoooooo blij mee! Een 'eau de toilette' van Calvin Klein. Ik weet niet hoe duur deze eerst was, maar bij de Etos was het nu in de aanbieding voor €25,00 en ik ben er echt heel blij mee! Hij heeft een hele frisse geur en ook niet al te sterk(: (het is natuurlijk ook een eau de toilette ;)).

En tot slot, deze superleuke laarsjes. Ik zag ze staan voor maar €10,00 dus ik moest ze hebben ;). Ik vind ze echt heel leuk en hallo, voor een tientje?

Dat is alles wat ik gekocht heb, ik ben er echt heel erg blij mee! 

Wat vinden jullie het leukst hiervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten