donderdag 26 februari 2015

Review | Essence - 'Like an unforgettable kiss' eau de toilette

Hoi! Ik heb ooit wel eens een review gedaan, maar dat is dan toch wel een hele tijd geleden. Gisteren was ik bij de Kruidvat en bij Essence was het 2e gratis, toch maar even wat gekocht dus :). Ik heb ook nog een mascara gekocht en die ga ik waarschijnlijk ook nog reviewen. Maar goed, voor nu: een parfum dus. Deze is van de nieuw(st)e collectie van Essence: 'Like an unforgettable kiss', leuke naam! :) Wil je weten wat ik van deze parfum vind? Lees dan snel verder! Kus, Femke


Dit is de verpakking van de parfum, ik vind het wel een leuke verpakking, ook erg leuk met al die hartjes en dat mondje bij 'kiss'. Niet superspeciaal, maar wel leuk. Het is een eau de toilette zoals je ook kan zien op de verpakking, vind ik persoonlijk wel fijn omdat het dan niet heel duur is en zelf vind ik het niet zo erg als de geur na een tijdje vervaagt.

Dit is dus het potje, weer met hetzelfde logo van de collectie als op de verpakking. Ik vind het ook heel schattig dat de parfum zelf lichtroze is! :) Het potje is best wel klein, maar dat is ook wel makkelijk om mee te nemen.

De geur is best wel sterk en echt niet normaal zoet. Wel lekker, maar op zich zou het van mij ook wel iets minder mogen ;). Het ruikt gewoon letterlijk best wel naar snoepjes of zoiets, ik kan het niet echt omschrijven. Als je niet zo van hele zoete geurtjes houdt, zou ik je deze parfum zeker niet aanraden. Je moet er wel echt van houden, maar persoonlijk vind ik 'm lekker. 

De 'Like an unforgettable kiss' eau de toilette van Essence kost €2,99 en is o.a. te koop bij Kruidvat.

Wat vonden jullie van deze review? En moet ik vaker reviews schrijven? Laat het me weten! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten