zondag 1 maart 2015

Weekly pictures #1

Hoi! Vandaag de eerste echte weekly pictures. Ik ga in deze blogpost dus wat foto's laten zien van de dingen die ik deze week heb gedaan. Het was deze week vakantie dus ik heel veel leuke dingen gedaan! Kijk je mee? X Femke



Maandag was ik gewoon lekker thuis en heb ik niet zoveel gedaan (wat bloggen, tv kijken enzovoorts), maar dinsdag had ik afgesproken met een vriendin, Emma. Hier dus een selfie (met een wing ;p) van toen :).

Woensdag ging ik met mijn moeder naar Amsterdam (shoplog komt ook nog), we hadden een driegangen-lunch, ik heb weer wat gekocht bij (,mijn onderhand favoriete winkel,) Lush en ik heb voor het eerst macarons gehad! Wat waren die lekker zeg!<3

Donderdag had ik afgesproken met een vriendin, Roos. We gingen wandelen in het bos en we hebben heel veel foto's gemaakt (om eerlijk te zijn zo'n 75, waarvan dit er dus nog maar 2 zijn :$). Het was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!

Zaterdag ging ik naar de verjaardag van een vriendin van Huis van Belle, Elise. Het was heel gezellig, maar wel lang reizen, gelukkig zat ik met Celine en Manouk in de trein! Bij Elise was het ook heel erg leuk, jammer dat we al weer zo snel weg moesten.

Wat hebben jullie deze week gedaan?

2 opmerkingen: