zondag 26 april 2015

Accessoires van Hup Holland hip!

Ik heb van de webshop HupHollandHip een paar sieraden uit de koningsdag collectie gekregen. Deze ga ik vandaag aan jullie laten zien en ik ga nog wat meer informatie over de webshop geven. Lees als je benieuwd bent naar de accessoires van HupHollandHip snel verder! X Femke



HupHollandHip is dus een webshop die allerlei accesoires verkoopt met als thema Holland. Speciaal voor Koningsdag hebben ze nog extra accesoires, die kan je hier vinden. 
Van die Koningsdag accesoires heb ik een paar ontvangen en die ga ik nu laten zien. 

Ten eerste heb ik deze ring gekregen met rode, witte, blauwe en oranje steentjes. Het is makkelijk dat de ring elastisch is omdat de ring dan eigenlijk bijna iedereen past. De steentjes zijn erg leuk en ik denk dat ik deze ring zeker ga dragen op Koningsdag. Voor naar school denk ik dat ik eerder zou kiezen voor wat subtielere ringen, maar voor een feestje of zoals in dit geval Koningsdag vind ik het zeker leuk! Helaas zijn er bij mij wel een paar steentjes afgevallen, maar je ziet het haast niet en ik denk dat je ze er misschien ook wel weer kan op lijmen (als je ze niet kwijt raakt tenminste) ;). - te koop op HipHollandHup voor €6,95
Hier kan je zien hoe de ring eruit ziet aan mijn vinger

Dan heb ik deze armband nog gekregen. Als ik eerlijk ben is dit niet helemaal mijn stijl, maar toch vind ik het een origineel idee, en de kleine pareltjes die erin verwerkt zijn vind ik een erg leuk detail. De armband is best wel simpel, maar als dit goed bij je stijl past kan het denk ik heel leuk staan! - te koop op HipHollandHup voor €15,95
De armband om mijn pols

Tot slot heb ik deze oranje oorbellen met oranje steentjes gekregen. Ik vind het een erg leuk effect geven dat de steentjes maar 2/3 van de oorbellen bedekken en dat de rest gewoon oranje is. Weer erg leuk voor Koningsdag, maar deze vind ik eerlijk gezegd ook leuk voor schooldagen. Een klein beetje opvallend, maar als je het leuk combineerd, makkelijk draagbaar en je laat ook nog wat loefde voor je land zien, haha ;). Deze zijn denk ik mijn favoriet! - te koop op HipHollandHup voor €7,95
En zo ziet 1 van de oorbellen eruit in mijn oor :).

Ik ben erg te spreken over HipHollandHup en vind het een hele leuke webshop! Alles is prima betaalbaar en de webshop is heel overzichtelijk. 

Wat vinden jullie van HipHollandHup?

2 opmerkingen: