maandag 11 mei 2015

Weekendje Antwerpen #1

Hoi! Als je me volgt op Instagram heb je het misschien gezien, maar ik ben afgelopen vrijdag en zaterdag in Antwerpen geweest met mijn moeder en mijn opa en oma. Het was heel erg leuk en daarom leek het me leuk om wat foto's te laten zien van het weekend. Vandaag laat ik de eerste dag zien en morgen de tweede dag, hope you like it!(:



We zaten drie en een half uur in de trein, ik heb toen dus lekker een boek gelezen :).

Op Schiphol natuurlijk een Frappuccino gehaald bij Starbucks!

Op de eerste dag hebben we meer dingen bekeken dan echt gewinkeld. Zo is dit de kathedraal!


We hebben ook nog een rondrit per koets van 20 minuten gehad, heel erg leuk! 

En even kijken bij het water, het uitzicht hier was heel mooi!


En toen was het alweer tijd om te avondeten, we hebben bij een cafĂ© friet en mosselen gehad, heerlijk! 
En als dessert een Luikse wafel met kersen, yummy!

Omdat we pas om half 3 in Antwerpen waren, was dit een wat kort dagje, toch was dit ook al heel leuk! Zaterdag hebben we wat meer kunnen doen, maar dat zie je morgen! xoxo Femke

1 opmerking: