woensdag 22 april 2015

Instagram tag

Wow, ik heb al lang niks meer van me laten horen! Daar ga ik vandaag verandering in brengen, ik ga namelijk vandaag weer eens een tag doen. Deze keer ga ik de Instagram tag doen, ik denk dat  Instagram mijn meest gebruikte social media is, dus de Instagram tag. Laten we maar gewoon beginnen! X Femke


1. Wat is je laatst geplaatste foto?
De foto hierboven heb ik 2 dagen geleden gepost omdat ik deze ketting nieuw had en ik 'm wel op Instagram wilde zetten, haha.

2. Wat is je eerst geplaatste foto?
De eerste foto die er nog op staat is deze, maar ik verwijder ook best vaak foto's, dus ik weet zo uit mijn hoofd niet welke foto ik echt als eerste heb gepost. Maar dit was met kerst en dit was mijn kerstjurk.

3. Wat vind je de leukste foto (waar je zelf op staat) van je Instagram?
Deze dus, omdat het een best wel spontane foto is, dit mijn favoriete top is en de dag ook heel erg leuk was. Dit was namelijk afgelopen zomervakantie in Maastricht, waar ik een weekend was met mijn moeder. Ik heb deze top en deze broek daar ook gekocht.

4. Wat is je Instagram naam en waarom?
@kus.fem omdat ik soms Fem wordt genoemd en 'kus' is gewoon zo'n typisch iets wat mensen in hun Instagram gebruikersnaam doen, zo ook ik, haha.

5. Hoeveel foto's post je gemiddeld?
Meestal één foto in 2 of 3 dagen.

6. Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Soms Mextures, A Beautiful Mess, Picfx of Picmix (lite). Ik geloof dat een paar van deze wel betaald zijn.

7. Op welke foto heb je het meeste likes?
Op deze selfie, mensen liken selfies sowieso meestal meer, deze heeft 236 likes.

Hebben jullie Instagram?

5 opmerkingen:

  1. Oeeh, die foto met peplum top vin dik ook wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, staan echt super leuke foto's in! En natuurlijk heb ik instagram!
    Vind je het misschien goed als ik deze tag ook gebruik op mijn blog? Vind hem namelijk super leuk.
    Liefs Bettina

    BeantwoordenVerwijderen