zaterdag 11 april 2015

Winactie! | Sieradenbyboon

Hoi! Laat ik het maar meteen zeggen, ik heb een hele toffe winactie voor jullie! Ik mag namelijk een paar oorbellen van Sieraden by boon weggeven, ik vind ze heel erg mooi! Als je wil weten hoe je kans maakt op dit paar oorbellen moet je sowieso even verder lezen!


 Sieraden by boon is een hele leuke sieradenwebshop met heel veel keuze. De website is erg overzichtelijk en handig ingedeeld, de lay-out vind ik ook erg mooi!
De meeste sieraden vind ik persoonlijk heel mooi (al zitten er natuurlijk altijd een paar bij die niet helemaal mijn smaak zijn), zelf kijk ik het meest naar kettingen omdat ik die het meest draag qua sieraden. Alles is te koop voor een fijne prijs en de verzendkosten zijn ook nog eens maar €1,95, dus niet dat je even veel betaalt voor de verzendkosten als voor de sieraden of zoiets, haha.

Winactie
Zoals ik al zei (en daarom heb je hier waarschijnlijk op geklikt) mag ik van deze webshop een paar oorbellen weggeven, het paar oorbellen wat ik mag weggeven zie je hieronder. Ze zijn heel zomers en omdat de zomer er natuurlijk weer aankomt is dat heel toepasselijk! Ze hebben een mooie roze kleur, heel erg leuk!
Als je niet wint, maar je vindt de oorbellen wel heel leuk, kan je de oorbellen natuurlijk ook kopen op hun website, hier kosten ze €3,95.

Wat je moet doen om kans te maken:
1. Volg @sieradenbyboon op Instagram
2. Volg @blogbyfem op Instagram
3. Laat een reactie achter met waarom je meedoet en je emailadres zodat ik je kan bereiken als je hebt gewonnen :)

Voor extra kans:
- Plaats een foto van de winactie op Instagram (je kan ook mijn foto reposten) (+1)
- Tweet over deze winactie (+1)
-  Volg Blogbyfem op Bloglovin' (+1)
- Save deze post op Bloglovin' (+1)

Als je meedoet, zet even in je reactie wat je hebt gedaan om te winnen. Je kan meedoen tot en met 10 mei en dan zal ik zo snel mogelijk de winnaar emailen en op mijn blog zetten. Succes! X Femke

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie fem!! Ik doe mee omdat: 1. Je blog is leuk. 2. De oorbellen zijn leuk. 3. Sieraden by Boon is leuk. 4. Ik hoop dat je hierdoor meer volgers krijgt. 5. Ik heb nieuwe oorbellen nodig xd. Ik heb dr basis dingen gedaan, de foto gerepost op insta en ik volg jr op bloglovin en heb je post gesaved!! Succes met kiezen ♥ Oh ja mail: andrea.oosting@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee, want jou blog is super en de oorbellen zijn echt supergaaf😃
    Mijn mailadres is: Noahsnoek@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd van oorbellen. Deze zijn echt gaaf! De kleur is überfantastich! Ik heb geen instagram maar ik wil ze dolgraag winnen.

    Je hebt mijn e-mail, toch? Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Suppeeeer leuk dat je weer een winactie doet! Ik vind de oorbellen echt super leuk Ik heb alles gedaan ook de extra dingen e-mail is madelonwoudsma@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen