donderdag 9 april 2015

Shoplog | Amsterdam

Ik wilde al een tijdje een shoplog maken van wat ik laatst heb gekocht in Amsterdam, maar het kwam er steeds niet van. Nu is het vakantie, dus nu heb ik er dan ein-de-lijk tijd voor! Ik heb veel dingen voor in bad en onder de douche en zo gekocht, dus wees voorbereid, haha. Maar goed, lees snel verder voor wat ik heb gekocht in Amsterdam! X Femke

Ten eerste heb ik deze set voor €28,50 bij Rituals gekocht. Alles ruikt heel erg lekker en voelt ook fijn aan op je huid, het is wel een beetje prijzig, maar ik vind het alles wel zeker waard!(: Hieronder een lijstje met wat er in de set zit:
- Een douche olie met de geur 'Indian rose & sweet almond oil', heerlijk!
- Een foaming shower gel met ook de geur 'Indian rose & sweet almond oil', echt een hele lekkere geur!
- Een body cream met de geur 'Indian rose & Himalaya honey'
- Een scrub met de geur 'Indian rose & sweet almond oil'


Deze bath bomb heb ik gekocht voor €4,95 bij Lush, dit is de Twilight bath bomb en ruikt heel erg lekker naar lavendel (wat er dus ook in zit). Ik heb 'm al gebruikt en je badwater krijgt een leuk blauw kleurtje en natuurlijk een heerlijke lavendelgeur!


Deze skort heb je natuurlijk al in de outfit van gisteren kunnen zien, maarnik wilde 'm toch nog even laten zien. Deze heb ik voor €10,95 bij Forever21 gekocht. Ik ben er echt heel erg blij mee, nu draag ik 'm nog even met een panty eronder, maar in de zomer ga ik 'm lekker zonder dragen :).


De bath bomb 'big blue' heb ik ook bij Lush gekocht voor €4,95. Deze heb ik ook al gebruikt en deze ruikt naar citroen en lavendel en er zitten zelfs lavendeltakjes in! Erg tof!


Het laatste wat ik bij Lush heb gekocht is deze bubble bar die €6,95 kostte en 'the bright side' heet. Deze heb ik al een paar keer eerder gehad en zoals je dan vast wel snapt is 'ie heel erg lekker! Hij ruikt naar citrusvruchten, onder andere manderijn, zeker aan te raden deze!


Deze jurk heb ik nog gekocht voor in de zomer. Deze kostte bij Forever21 ongeveer €15,00 (weet ik niet zeker)


Tot slot heb ik nog deze body butter gekocht bij The body shop voor €16,00. Deze body butter is met moringa geur en ruikt heel fris, superlekker!

Wanneer hebben jullie voor het laatst gewinkeld?

2 opmerkingen: