dinsdag 7 april 2015

Outfit | New skort

Ja, je leest het goed, een skort, dat is een kruising tussen een skirt en een short, een rokje en een broekje dus. En ik heb er één gekocht laatst, in Amsterdam bij de Forever21. Ik ben er heel erg blij mee en ik heb 'm dus ook al meteen aangedaan :). Maar goed, lees snel verder voor de outfit! X Femke



Shirt: H&M
Skort: Forever21
Panty: Hema
Schoenen: Ecco

Ik ben laatst met een vriendin, Roos, naar het bos geweest en daar hebben we deze foto's gemaakt, hier maak ik een selfie, haha. Ik vind ze persoonlijk allemaal erg leuk geworden. 
Maar nu even over de outfit, ik heb de skort eenvoudig gecombineerd met een bordeaux rode panty, mijn favoriete schoenen, die ik geloof ik al heel vaak heb laten zien in een outfit ;), en een zwart-wit gestreept shirtje, zo knal de felrode skort er echt uit. 

Zoals ik al vertelde is een skort een soort combinatie tussen een rokje en een short, het is eigenlijk een broekje met aan de voorkant een soort flapje (haha) zodat het van de voorkant een rokje lijkt. Op deze foto kan je goed zien dat het van de achterkant dus gewoon een broekje is. superhandig en ook leuk! 

Ik zei eerder al dat ik met Roos naar het bos ben geweest, we hebben ook nog wat selfies gemaakt, hier eentje ;). Ik vind deze het leukst! 

Wat vinden jullie van een skort?

2 opmerkingen: