zaterdag 4 april 2015

Liebster award

Ik ben al een keer genomineerd voor de liebster award, maar dat is inmiddels al weer  een jaar geleden dus ik ga er gewoon nog een keer een blogpost over schrijven! Deze ik ben ik genomineerd door Annemiek van 52wekenproject.blogspot.com, zij heeft 9 vragen voor mij bedacht die ik nu eerst ga beantwoorden en dan geef ik nog wat meer informatie over wat het is en zo!


1. Wat is de laatste televisieserie die je gevolgd hebt?
Ik kijk nu 'Once upon a time' op Netflix, maar verder kijk ik niet echt series. 


2. Wat is een feitje over jou dat bijna niemand weet?

's Nachts heb ik altijd een nachtlampje aan, omdat ik anders nooit goed in slaap kan vallen. Ik denk dat niet veel mensen dat weten, haha.


3. Wat is je favoriete seizoen?

Zomer, lekker warm. Ik draag het liefst altijd hemdjes en korte mouwen! ;)


4. Wie is je favoriete blogger?

Jiami (van Lifesplash), ook omdat ze de eerste blogger was die ik kende en zij inspireerde me ook om mijn eigen blog te beginnen.


5. Wat zou je doen als je nog een uur te leven hebt?

Ik zou het niet weten, niet heel veel bijzonders denk ik :$.


6. Wat is je lievelingsboek?

'Voor ik doodga' (before I die) vind ik een heel erg mooi boek, maar 'Kronieken van de onderwereld, stad van beenderen' (the mortal instruments) vond ik ook leuk om te lezen.


7. Wat wil je graag nog een keer doen?

Heel veel nog wel, maar ik zou in ieder geval nog graag een keer willen snorkelen in Egypte. Dat heb ik al 2 keer gedaan en het is heel mooi daar. :)

8. Wat is je lievelingsdier?
Katten, ik heb er ook 2, ze zijn zo lief!


9. Wat is je lievelingsland?

Uhm, waar ik al ben geweest vond ik Egypte en Italië heel mooi, maar ik ga deze zomer naar Amerika (en New York! :O) en daar heb ik ook héél veel zin in!



'kay, nu moet ik zelf ook een aantal (5 tot 11) bloggers nomineren voor de Liebsteraward en dat zijn de volgende:

- Jackie van Dutchstoryblog 
- Juliette van Fictional Fantasies
- Marijn van ByMarijn
- Val van Valblogin
- Bettina van Tina's blog


En tot slot moet ik nog een aantal vragen voor deze bloggers bedenken. Deze vragen heb ik bedacht:

1. Wat is je favoriete blogger?

2. Wat mis je van vroeger?
3. Wat is je favoriete kledingstuk?
4. Wie inspireert je?
5. Instagram of Facebook?
6. Waarom ben je begonnen met bloggen?
7. Favoriete quote?
8. Wat is je lievelingsliedje?
9. Wat doe je (naast bloggen ;)) graag in je vrije tijd?

Wat je moet doen als je genomineerd bent:
- Vertel wie je heeft genomineerd en link naar diegene in de blogpost
- Beantwoord de ontvangen vragen
- Nomineer 5 tot 11 andere bloggers
- Bedenk daar ook een aantal vragen voor
- Laat deze bloggers weten dat je ze hebt genomineerd (bijvoorbeeld door een reactie op hun blog achter te laten of als je ze persoonlijk kent via Whatsapp oid)

Succes allemaal! :) X Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten