vrijdag 3 april 2015

Ik heb een winactie gewonnen!

Hey! Zoals je kan zien aan de titel heb ik een winactie gewonnen!  En dat is voor het eerst dus ik ben heel blij ;p.  Ik heb ze al een tijdje geleden gekregen en wilde er ook al een tijdje een artikel over schrijven, maar het kwam er steeds niet van. Maar goed, zoals je ziet, hier is 'ie dan! :) Het zijn 3 armbandjes van Happy Armcandy, ik vind ze alle 3 heel erg mooi dus leek het me leuk om ze vandaag te laten zien :). Dus ja, lees snel verder voor de armbandjes die ik heb gewonnen! X Femke



Dit zijn de armbandjes, ik vind ze heel erg mooi en als ik ze niet had gewonnen zou ik ze zelf denk ik ook hebben uitgekozen. Ik vind ze apart ook erg mooi, maar bij elkaar natuurlijk ook! 
Ik heb deze armbandjes gewonnen met een winactie van Lisa van XLovelyworldX (hele leuke blog ;) ). 

2 ervan zijn van elastiek, en 1 van touw. De armbandjes passen goed om je pols omdat elastiek natuurlijk uitrekt en de sluiting bij het armbandje van touw is het erg handig, persoonlijk vind ik dat wel fijn, dan heb je daar in ieder geval geen problemen mee ;).

Zoals ik al vertelde vind ik ze bij elkaar mooi, maar apart ook :). Bij het bovenstaande armbandje vind ik de kleuren van de steen en de touwtjes die eraan zitten heel mooi in combinatie! Deze is dan ook mijn favoriet, het pastel vind ik ook tof. 

Wat vinden jullie van deze armbandjes en van Happyarmcandy?

2 opmerkingen:

  1. superleuk! hele mooie armbandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze staan je heel leuk! Ik heb momenteel weer een winactie dus misschien vind je het leuk om mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen