donderdag 2 april 2015

Weekly pictures #4

Er zijn al een paar weken overheen gegaan, maar er is een soort van reden. Nou, niet echt... Maar wel een beetje ;). Ik ga niet meer elke week een weekly pictures doen, maar eens in de 2 weken (mijn leven is nou eenmaal niet interessant genoeg voor elke week een weekly pictures ;)). En ik ga vandaag gewoon alvast 1 doen, maar normaal zal die wel weer gewoon op zondag komen. Dat was wat ik had te vertellen enne.. Laten we maar gewoon beginnen! X Femke

Mijn broer was jarig! En dat hebben we natuurlijk gevierd, lekker taart eten, haha. Ik had een startpakket voor hem gekocht waarmee hij zelf een toernooi kan organiseren voor 4 vrienden van Magic the Gathering (kaartspel met monsters en zo), vond 'ie heel leuk! :) 

Ik heb een paar keer de afgelopen weken hardgelopen, en tot nu toe vind ik het leuk :D.

We moesten wachten op de lerares bij tekenen. En wat doe je dan? Right. Een selfie maken! ;p



Voor muziek moesten we een filmpje maken, dus daar gingen we na school mee bezig :). En natuurlijk na afloop nog even een hele zwoele selfie. ;p

Het Huis van Belle-shirt kwam binnen, superleuk! Die krijg je namelijk als je lid wordt van de Huis van Belle-club, en dat kan voor maar €2,50 per maand! :) Als je benieuwd bent kan je even kijken op huisvanbelle.nl/club :)

Het rokje wat ik had besteld bij de H&M kwam binnen en ik ben er helemaal verliefd op <3. Het is een paarse cirkelrok (skaterskirt zeg maar ;p) en zoals je misschien al weet vind ik skayterskirts héél erg leuk dus hier ben ik heel blij mee!

Ik ging op excursie naar Münster en omdat we toch in de dom van Münster (ik hoop maar dat ik het goed zeg :$) waren hebben we maar een foto gemaakt :).

Practicum van biologie, bacteriën van onze vingers (die zijn uitgegroeid of zoiets), niet zo lekker. Maar toch vond ik het wel een leuke foto, haha.

En nu heb ik lekker paasvakantie! Jullie ook al? En, hoe was jullie week? :)

1 opmerking:

  1. haha het is echt super leuk om jouwn week in foto's te zien. Blijf zo door gaan meid! xBettina

    BeantwoordenVerwijderen