maandag 5 oktober 2015

Tijdelijke break

Hi guys! Zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt zijn er de afgelopen maanden geen blogposts online gekomen. In deze post ga ik je uitleggen waarom dat is en waarom ik de komende tijd nog steeds niets zal posten. Dus als je benieuwd bent, lees dan snel verder.


Zoals je misschien weet doe ik nu vwo3 en tot nu toe gaat het nog niet heel erg goed. Op dit moment wil ik me liever even concentreren op school, omdat het natuurlijk belangrijk is om een goede basis te hebben voor later en het derde jaar volgens mij een best wel belangrijk jaar is, met de profielkeuze en zo. En ik vind het ook niet leuk om dingen te posten die ik even heel snel tussendoor heb geschreven, ik wil er wel gewoon de tijd aan kunnen besteden om iets leuks te schrijven en goede foto's te maken.
Verder wil ik, als ik weer ga bloggen, graag regelmatig kunnen posten en anders gewoon even niet. Ik vind het ook zonde als er één keer in de twee maanden een blogpost online komt, snap je? Daarom wacht ik liever nog even, maar als ik weer meer tijd en ideeën heb, zal ik zeker weer gaan posten.
Als ik nu een keer een idee heb en tijd om het uit te typen, zal ik het waarschijnlijk in mijn concepten zetten, omdat ik, zoals ik al zei, niet één keer wil posten en dan weer een hele tijd niet. Wanneer ik weer een aantal posts heb zal ik waarschijnlijk weer gaan posten, omdat ik dan zeker weet dat ik voor een tijdje genoeg blogposts heb om in te plannen en regelmatig te kunnen posten.

Nu je dat ook weer weet, hoef je de komende tijd niet meer op mijn blog te kijken ;). Maar ja, hopelijk begrijpen jullie mijn keuze (vast wel) en heb ik snel weer betere cijfers voor school, meer tijd en leuke ideeën voor mijn blog! See you soon guys!
X Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten