donderdag 7 januari 2016

Outfit | blue kimono

Hi guys! 
Ten eerste: gelukkig 2016! Omdat het nieuwe jaar weer is begonnen heb ik besloten om na een hele tijd weer te proberen om weer te gaan bloggen. So yeah...
Zoals je misschien weet heb ik tijdelijk een break gehad. Ik wilde niet eens in de zoveel maanden posten dus is deze blog al wat ouder. Hopelijk vind je 'm toch leuk. :) Anyways, hier de blog:
Vandaag heb ik een outfit voor jullie! Zoals altijd, vind ik 'm zelf heel erg leuk. Heel veel meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen, haha. Dus ja, lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn outfit!



Schoenen: H&M
Broek: H&M
Riem: Wehkamp
Hemdje: Hema
Kimono: H&M
Jar: Hema

Deze schoenen zijn echt m'n faves op dit moment, ik heb ze nog niet zo lang en draag ze echt heel erg vaak! Het zijn schoenen met een best wel hoog plateau en een blokhak en ze zijn pretty
Ik had nog een nieuwe skinny jeans nodig, ook het liefst high waisted, en deze broek was in de aanbieding bij de H&M (voor €5,00) dus ik heb 'm gewoon besteld. Nu blijkt dat 'ie ook nog eens heel erg lekker zit en ik vind hem ook erg mooi. Goede aankoop dus! De broek is licht van kleur, dus vind ik 'm erg leuk in deze outfit, omdat de rest van de outfit ook redelijk licht is. 
De kimono kan je eigenlijk bij heel veel dragen, ideaal dus!  Het patroon erop vind ik heel tof en het maakt de outfit wat minder 'saai'. Wat ik persoonlijk ook heel erg leuk vind staan is dat de kimono een beetje lang is.

Afgelopen zomer heb ik deze outfit best wel vaak gedragen (natuurlijk wel in de was tussendoor ;)), maar nu het winter is kan het eigenlijk niet meer, of wel? Maar goed, dit was mijn outfit van vandaag. X Femke

Wat vinden jullie van deze outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten