donderdag 14 januari 2016

Outfit | Oversized sweater

Hi! 
Ik heb weer een outfit voor jullie. Ik draag mijn nieuwe jurk en het leek me wel leuk om te laten zien. X Femke



Jurk: H&M
Leggings: Shoeby
Tas: vintage
Schoenen: H&M

Zoals ik al zei heb ik deze trui nieuw. Ik houd heel erg van zulke oversized truien, toen ik deze zag wilde ik 'm dan ook meteen kopen! Ik ben heel erg blij met deze aankoop!
Deze outfit droeg ik naar school, eigenlijk puur omdat ik altijd graag mijn nieuwe kleding meteen wil dragen. Dit kan nog wel eens problemen opleveren wanneer ik zomerkleding heb gekocht in de winter of andersom. Hebben jullie dat ook?
Maar ja, gelukkig heb ik nu een winterkledingstuk gekocht in de winter, dus was het geen probleem om deze trui naar school aan te doen.
Ik houd normaal gesproken niet zo van de winter, maar als ik iets leuks heb wat alleen in de winter gedragen kan worden vind ik de winter eigenlijk toch best leuk, haha.
En… Ik heb een nieuwe schooltas! Nouja, het is de oude aktetas van mijn moeder, maar ik mag ‘m gebruiken als schooltas, yay!

Ik vertelde al dat ik zulke truien heel erg leuk vind, daarom heb ik nog een collage met wat inspiratie.


sweaters




Houden jullie ook zo van die oversized sweaters?

6 opmerkingen: