zondag 17 april 2016

About my short hair

Voor en na
Hi guys! Daar ben ik weer! Een paar weken geleden ben ik naar de kapper geweest, waar ik mijn haar heb laten knippen en verven. Vandaag ga ik je alles vertellen over mijn ervaringen, dus lees maar snel verder!


Mijn natuurlijke haar

Dit is hoe mijn haar er eerst uit zag, zoals je kan zien was het eerst best wel lang en blond. Daar kwam al snel verandering in! Ik had wel weer zin in een korte coupe, dus ik had wat foto’s van internet gehaald die ik leuk vond. Omdat ik een breed gezicht heb, staat het het mooist als mijn haar net boven mijn schouders is, dan lijkt mijn gezicht wat langer. Dat is dan ook wat de kapper heeft gedaan. 

Na een paar weken (nu)

Ook zit er een kleurspoeling in, dus een verf die je er gewoon uit kan wassen. De spoeling blijft ongeveer één tot twee maanden zitten, best wel lang dus. De kleur is een beetje bruin met een rood/paarse gloed, persoonlijk vind ik ‘m heel mooi! Ik vind de kleur er ook heel natuurlijk uit zien. 

De dag erna
Ik ben naar de kapper geweest bij Salon B in Almere, ik vond dit een hele fijne kapper en ik zou zeker aanraden om daar heen te gaan!
Deze keer niet zo’n lange post, maar ik vond het wel leuk om te delen, ik hoop jullie ook. :)

X Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten