woensdag 20 april 2016

Outfit | blue, blue and blue

Hi guys! Vandaag heb ik een outfit of the day! Hij is best wel zomers en zoals je aan de titel kan zien zit er veel blauw in, haha. Dus als je benieuwd bent, lees vooral verder!



Broek: Tom Tailor
Top: Hema
Spijkerjasje: Loft (Amerika)
Tas: Vintage
Schoenen: AllStars
Armbanden: HappyArmcandy

Nu is voor mij de tijd om weer zomerse kleuren, korte mouwen en dunne stoffen te dragen. Ik verwissel mijn winterjas voor een spijkerjasje of leren jas en ik verwissel mijn warme winterkleren voor zomerkleren. Persoonlijk vind ik de zomer het leukste seizoen van het jaar, dus ik kijk altijd het hele jaar uit naar de zomer, haha. 
Anyways, normaal houd ik er niet zo van om maar één kleur in een outfit te hebben, maar in combinatie met de accessoires vind ik deze outfit wel heel erg leuk! 

X Femke

Wat vinden jullie van deze outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten