zondag 24 april 2016

Outfit | Salopette

 Hey hoi! Ik heb weer een outfit die ik jullie ga laten zien, hopelijk vinden jullie 'm net zo leuk als ik! Dus ja, als je benieuwd bent, lees snel verder! 






Panty: Hema
Salopette: H&M
Top: Bershka
Ketting: CustomJewels
Rugtas: tweedehands
Schoenen: H&M

Het regende buiten, dus ik heb de foto's binnen moeten maken. Ach ja, ik vind ze nog best leuk geworden, haha! 
Anyways, zoals je misschien hebt gezien is de ketting die ik draag de tijdverdrijver van Harry Potter, vind ik persoonlijk super leuk! 
De tas heb ik laatst via Instagram van @Caitclothes gekocht. Zij verkoopt de kleding die ze niet meer draagt,  vaak is het nog heel erg leuk! Deze rugtas heb ik dus van haar gekocht, ik gebruik 'm nu als schooltas. 
De combinatie van het donkergroen met de streepjes van het shirtje vind ik ook heel tof, daarbij vind ik mijn tas ook leuk staan. 

Wat vinden jullie van deze outfit?
X Femke

1 opmerking: