zondag 1 mei 2016

Een kijkje in mijn Wreck This Journal | 2

Een hele tijd geleden heb ik wat pagina's uit mijn Wreck This Journal laten zien op mijn blog, maar inmiddels heb ik al weer een hoop opdrachten uitegvoerd. In deze blogpost ga ik er weer een aantal laten zien. Dus laten we snel beginnen! X Femke



Mijn Wreck This Journal, zoals je kan zien heb ik de Nederlandstalige versie.
- Schrijf één woord steeds weer op -

- Verzamel de postzegels van al je post -

- Kleur buiten de lijnen -

- Sluit het dagboek en schrijf/krabbel iets op de zijkant -


- Deze pagina is voor hand- of vingerafdrukken. Maak ze vies en druk af. -

- Kleur de hele bladzijde -


- Gooi iets. Een potlood, een bal die je in de verf hebt gedompeld. -

- Kras wild & heftig, met volle overgave -
- Teken lijnen terwijl je beweegt
in de bus, in een trein of tijdens het lopen -

- Vul deze bladzijde met cirkels -


- Pak iets in met deze bladzijde. -

Heb jij een Wreck This Journal?

1 opmerking:

  1. Haha, grappig om te zien, maar nee ik heb geen weck this journal ( het lijkt me wel heel erg leuk )

    BeantwoordenVerwijderen