zondag 21 augustus 2016

Outfit | Jazz broek

Hey guys! In deze blog heb ik weer eens een outfit. Hij is redelijk simpel, maar wel weer vrolijk door de print van de broek. Anyways, lees snel verder als je benieuwd bent! X Femke




Shirt: Primark
Broek: H&M
Schoenen: H&M

Toen ik deze broek zag hangen in de H&M was ik er eigenlijk meteen verliefd op, maar soms vind ik hem wel moeilijk te combineren door de drukke print en het model. Deze outfit, waarbij de broek echt opvalt door het lekker basic zwart van de schoenen en het shirt, vind ik wel weer erg leuk. Het off-the-sholder-effect van het shirtje vind ik een tof detail en de schoenen zijn precies goed onder deze broek: ze laten me wat langer lijken - zo'n broek laat mij anders heel klein lijken - en de broek is eigenlijk net wat te lang met platte schoenen eronder. Een goede uitkomst dus! 
Laat me weten wat jij van deze outfit vindt en of je zelf zoiets zou dragen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten