zaterdag 5 november 2016

Outfit | Striped skirt

Hi hi! Ik blog de laatste tijd niet echt meer veel of zo, maar ik wil mijn blog nu gewoon iets maken waar ik af en toe iets op zet, als ik daar zin in heb. Ik wil het niet zien als een verplichting of zo, dus ik zal waarschijnlijk niet echt vaak gaan posten. Voor vandaag een outfit, hopelijk vinden jullie 'm net zo leuk als ik! X Femke




- Shirt: Only
- Rokje: H&M
- Schoenen: H&M

Aankomende week heb ik toetsweek en ik ben een beetje studie-ontwijkend gedrag aan het vertonen, haha. Maar goed, ik had deze outfit al langer klaarstaan, maar nog geen tijd en zin gehad om er echt een tekst bij te schrijven. Het is nog een outfit van toen het nog een stuk warmer was, vandaar dat ik er geen panty onder heb of zo. Met dit weer zou ik het denk ik gewoon dragen met een panty eronder en sneakers of dichte hakken. Voor de zomer vind ik het wel heel leuk zoals het op de foto staat. 
Persoonlijk vind ik het altijd mooi om een beetje contrast te hebben. Dus een strak rokje met een wijd shirtje. Dat is dan ook wat ik heb gedaan in deze outfit. Andersom vind ik het ook leuk, dus een strakke top met een wijde rok of broek. Ik heb mijn shirt wel bij het rokje ingedaan. 
Ik ga weer even verder met leren, hopelijk vinden jullie deze outfit leuk! 

Heb jij ook toetsweek volgende week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten